O nas
Witamy w BetterStyle, międzynarodowej firmie o korzeniach brytyjskich.
BetterStyle to marka powstała w oparciu o niemal 100 lat doświadczenia w tworzeniu pomysłowych produktów ułatwiających codzienne, domowe obowiązki. Czerpiemy z brytyjskich korzeni i kontynuujemy swój rozwój na europejskich rynkach. Wcześniej funkcjonowaliśmy jako Betterware - gdy jednak zdaliśmy sobie sprawę, że nasze produkty na stałe wpisują się w styl życia naszych Przedstawicieli i Klientów, postanowiliśmy kontynuować działania pod nową marką BetterStyle.
Najważniejsze wydarzenia:
1928 roku - w Wielkiej Brytanii powstała firma.
2007 rok - rozpoczęliśmy działalność w Polsce. Wprowadziliśmy do oferty nie tylko funkcjonalne przedmioty domowego użytku, ale również produkty zdrowotne i kosmetyczne.
2012 rok - główna siedziba i centrum logistyczne firmy zostały przeniesione do Polski. Od tego momentu rozpoczął się dynamiczny rozwój firmy na rynkach Europy Środkowej.
2013 rok - pojawiliśmy się na rynku czeskim.
2014 rok - do grona naszych Przedstawicieli i klientów dołączają mieszkańcy Słowacji.
2016 rok - wprowadziliśmy firmę na Węgry.
2017 rok - otworzyliśmy rynek rumuński.
2021 rok - zaczynamy działalność na Ukrainie.
2021 rok - zmieniamy nazwę na BetterStyle, by podkreślić, że oferowane przez nas produkty zyskują swoją ostateczną wartość, gdy nasi klienci i Przedstawiciele dodadzą do nich swój indywidualny styl - używając ich na co dzień, w ramach swojego stylu życia.
2023 rok - rozszerzamy działalność o rynek niemiecki.
Pragniemy, by produkty BetterStyle były sposobem na wyrażenie siebie, a jednocześnie pewnym źródłem dochodu dla naszych Przedstawicieli.
Przekonaj się, że BetterStyle idealnie pasuje do Twojego indywidualnego stylu życia, a potem zainspiruj nim innych!
Nasze wartości
Misja
Pragniemy ułatwiać codzienne życie, oferując naszym Klientom produkty i pomysły, by mogli żyć wygodniej, przyjemniej, zdrowiej - w swoim stylu. Pragniemy wspierać naszych Przedstawicieli w działaniu na ich własnych zasadach, by mogli osiągnąć swoje cele dotyczące niezależności finansowej. Pragniemy dbać o rozwój zawodowy oraz poczucie zadowolenia z pracy naszych Pracowników.
Wizja
Naszym celem jako dynamicznej i nowoczesnej firmy jest rozwój o zasięgu globalnym poprzez skupienie się na 4 kluczowych obszarach:
- LUDZIE
- PRODUKTY
- ROZWÓJ
- ŚRODOWISKO
LUDZIE: Człowiek w BetterStyle jest najważniejszą wartością.
Pragniemy oferować możliwości biznesowe każdemu bez względu na jego pochodzenie, wykształcenie, wyznawaną religię, kolor skóry. Stwarzamy szansę na rozwój osobisty, nawiązywanie wartościowych relacji i budowanie zespołu. Każdy, kto chce rozwijać swoje umiejętności i dążyć do poprawy jakości życia, może do nas dołączyć.
PRODUKTY: We wszystkim, co robimy, przejawia się dbałość o zadowolenie naszych Klientów. Nieustannie poszukujemy coraz bardziej pomysłowych produktów, które ułatwiają codzienne domowe obowiązki, dając naszym Klientom więcej czasu na przyjemności.
Tworzymy także markę Blue Nature obejmującą produkty z kategorii wellness: suplementy diety, kosmetyki oraz żywność funkcjonalną. Dzięki produktom wellness nasi Klienci mogą dbać o swoje dobre samopoczucie w naturalny sposób.
My dbamy o przystępne ceny, by każdy mógł cieszyć się lepszą jakością życia.
ROZWÓJ: Pragniemy zapewnić bezpieczeństwo finansowe naszym Przedstawicielom i Pracownikom. Dzielimy się zyskami z naszymi partnerami biznesowymi, którzy korzystają z hojnego planu wynagradzania.
Przyczyniamy się do rozwoju kompetencji.
ŚRODOWISKO: W trosce o środowisko stosujemy proste opakowania, by nie zwiększać ilości śmieci. Wybieramy opakowania kartonowe, które nadają się do ponownego przetworzenia. Zachęcamy naszych Przedstawicieli, Klientów i Pracowników do segregacji odpadów. Dokładamy wszelkich starań, by nasze działania były zgodne z ideą dbania o środowisko.
Let’s be together to change our lives in a better style!
Co to jest MLM?
Według analityków biznesu, sprzedaż bezpośrednia, a zwłaszcza marketing wielopoziomowy (MLM), należy do najbardziej dynamicznie rozwijających się branż. Trend ten utrzyma się jeszcze przez co najmniej kilkanaście lat. Mimo, że na świecie ma ponad 200-letnią tradycję (pierwszy produkt dystrybuowany był w sprzedaży bezpośredniej w 1768 roku).
Z każdym rokiem przybywa na wszystkich naszych rynkach zarówno klientów korzystających z tej formy zakupów, jak i osób, które związały ze sprzedażą bezpośrednią swoją karierę zawodową. I nic dziwnego! Marketing wielopoziomowy to biznes równych szans, zajęcie dla każdego, kto ceni wolność i niezależność, pragnie rozwoju osobistego i chce osiągać sukcesy zawodowe i materialne. Tutaj nikt nie pyta, ile masz lat, jakie posiadasz wykształcenie, doświadczenie zawodowe, plany rodzinne, liczbę dzieci i czy zawsze będziesz do dyspozycji firmy. Nie ma również znaczenia to, czy umiesz sprzedawać, wystarczy, że będziesz używał produktów i polecał je znajomym - Twoja rekomendacja to najlepsza technika sprzedaży.
W sprzedaży bezpośredniej korzystają również klienci. Dzięki pominięciu wszystkich ogniw pośredniczących, które występują w tradycyjnym handlu, takich jak: hurtownie, punkty detaliczne i inni pośrednicy, firmy sprzedaży bezpośredniej mogą sprzedawać swój produkt bez obciążania go dodatkowymi marżami, czyli po dobrych cenach i w dobrej jakości.
Korzystasz Ty, korzysta Twój klient. Po prostu!